אודות משה עוז

משה עוז, המשימה שלנו היא לשנות את הדרך שבה יועצי נדל”ן מחנכים ומשרתים את לקוחותיהם.

אנו מבינים שזה בלתי אפשרי ללא תמיכתך, אז אנו סומכים עליך! אנו מקווים שתצטרף לאלפי אנשי מקצוע בתחום הנדל”ן ברחבי הארץ אשר מנצלים את המידע והידע הזמינים באמצעות משה עוז כדי לעזור להצמיח את העסקים שלהם ולהעלות באופן עקבי את הרף של המשמעות של להיות מקצוען נדל”ן אמיתי.

שלום, אני משה עוז

משה עוז נתנו את הדוגמה. אנו נושאים בעצמנו אחריות ומקבלים אחריות. יש לנו מוטיבציה אישית ומונעים. אנחנו מבינים שיש הבדל בין לסיים אותו לריסוק אותו. אנחנו מרסקים את זה.

שחקו שח, לא דמקה.
משה עוז מתחילים עם הסוף בראש. אנחנו לומדים מהעבר ומתכננים את העתיד. אנו מבינים שהפעולות שלנו משפיעות על חלקים אחרים וצריכה להיות מותאמת לצוות.

אמון. סבלנות. גמישות.
משה עוז שחקני קבוצה. אנחנו מבינים שאתה לא יכול לעשות את זה לבד. אנחנו תמיד באים ממקום של כוונות טובות וסומכים על אחרים. אנו יודעים שאפילו התוכנית הטובה ביותר עשויה להשתנות, ואנו מכירים בחשיבות ההסתגלות. אנחנו מחבקים את השינוי.

משה עוז לא לוקחים את עצמנו ברצינות, אבל אנחנו לוקחים את מה שאנחנו עושים ברצינות רבה.
אנחנו יכולים לצחוק על עצמנו ולעשות את העבודה. אנחנו נהנים מהעבודה שאנחנו עושים ומהאנשים איתם אנחנו עובדים. אנו מחויבים לעמוד ביעדים שלנו ולספק תוצאות.

אנו מחויבים לחינוך ופיתוח…של הצוות שלנו והחברים שלנו.
משה עוז מאמינים בצמיחה. אנחנו כל הזמן משפרים את עצמנו ואת הדברים שאנחנו עושים. אנו רואים בכל מצב הזדמנות ללמוד משהו חדש. אנחנו עוזרים לאחרים סביבנו לעשות את אותו הדבר.

תתאמן על תקשורת אמיתית, פתוחה.
משה עוז מבינים שהצוות גדול יותר מכל אחד מאיתנו. אנו מכירים בחשיבות של השמעת מחשבותינו, גם כשזה לא נוח. יש לנו ערוץ תקשורת פתוח, אבל אנחנו מבינים שתקשורת אמיתית דורשת התחשבות ותזמון מתאימים.